Informujemy, że od dnia 11 października 2024 r. prowadzony jest nabór wniosków na roboty publiczne. Wsparciem w ramach programu zostaną objęte Gminy w trakcie likwidacji zdarzeń mających znamiona klęski żywiołowej jako uzupełnienie działań podjętych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Zapraszamy do składania wniosków!
Wnioski można składać:
-
elektronicznie - przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP – na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu na platformie EPUAP (/PUPPszczyna),
-
pisemnie - w zaadresowanej i szczelnie zamkniętej kopercie do skrzynki oddawczej znajdującej się przy wejściu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Pszczynie ul. Dworcowa 23,
-
pisemnie - tradycyjną pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna, przy czym za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu dokumentów do Urzędu.
Dokumenty przekazywane drogą elektroniczną należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP. Zeskanowane dokumenty przesłane na adres mailowy - nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu będą podlegać wnioski sporządzone na aktualnych drukach, kompletne wraz z wymaganymi załącznikami.
Druki stosownych wniosków wraz z załącznikami są dostępne na stronie internetowej Urzędu w zakładce: Urząd/Aktywne formy – nabory wniosków.