Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie za pośrednictwem tut. Urzędu informuje o naborze na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej inspektora Zespołu Łącznosci i Informatyki.
Wymagania:
- samodzielność w realizacji zadań
- umiejetność w organizacji pracy własnej
- rzetelność i terminowość
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestrowanie, modyfikowanie informacji w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych, w celu rzetelnego gromadzenia danych.
- Dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych, w celu dostarczenia aktualnych danych jak również, w celu dostarczenia informacji patrolom pełniącym służbę w jednostce.
- Wyjaśnianie błędów związanych z kartami MRD5 i wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd) w celu korygowania błędów.
- Przygotowywanie zaświadczeń i informacji o wpisach w Ewidencji Kierowców Naruszających Przepisy Ruchu Drogowego dotyczące punktów karnych, w celu udzielania informacji zainteresowanym osobom lub upoważnionym podmiotom.
i sztucznym oświetleniu. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane na parterze budynku, klimatyzowane.
Wynagrodzenie: mnożnik 1,5762 tj 3202,78 zł brutto (plus wysługa lat pracy)
Osoba aplikująca na powyższe stanowisko nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty:
-podania o pracę wraz z CV,
-oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla celu naboru,
-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Dokumenty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Pszczynie w Zespole Kadr i Szkolenia pokój 102 do dnia
2 września 2022
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 478552219.