Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach za pośrednictwem tut. Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko: operatora numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Miejsce wykonywania pracy:
Katowice Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40 - 032 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e wymagania dodatkowe Wymagane dokumenty i oświadczenia: Miejsce składania dokumentów:
Śląski Urząd Wojewódzki Biuro Obsługi Klienta ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter 40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – operator numerów alarmowych" tel. (32) 20 77 478 lub 467;

Dodatkowe informacje:
1. Planowany termin zatrudnienia: lipiec i sierpień 2017 r.
2. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2 214 zł. brutto (do czasu uzyskania certyfikatu), docelowo po zdaniu egzaminu: 2 510 zł brutto;
3. Stanowisko zaliczane jest do grupy stanowisk spoza korpusu służby cywilnej;
4. Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatom przez pracowników Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
5. Kandydaci do zatrudnienia zostaną zobowiązani (w postaci odpowiedniej klauzuli w umowie o pracę) do odbycia specjalistycznego szkolenia dla operatorów numerów alarmowych. Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia oraz egzaminu jest warunkiem obligatoryjnym spełnienia wymogów prawnych zatrudnienia na etacie operatora numeru alarmowego. W momencie nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz zdania egzaminu - umowa o pracę zostanie rozwiązana.
6. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Załączniki
Plakat (pdf, 610 KB)