Informujemy o wolnym stanowisku pracy jako specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży do PHU „BRAVO" Elżbieta Bogusz w Bielsku-Białej.
Wymagania: osoba do 30 r.ż., wykształcenie co najmniej średnie, mile widziany kierunek związany z budownictwem, aranżacją wnętrz lub plastyczny, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, obsługa kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie ofert, zamawianie towaru, kontrola magazynu.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę,
- pełny etat,
- praca w systemie dwuzmianowym (8-16, 10-18),
- wynagrodzenie w wysokości 2500zł brutto miesięcznie.