Miejsce wykonywania pracy:
Katowice Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40 - 032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych;
- Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych;
- Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
- Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.
- Praca w siedzibie Urzędu;
- Praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta;
- Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy;
- Praca na komputerze – powyżej 4 godzin dziennie;
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej;
- Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne;
- Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: co najmniej średnie;
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji; o systemie powiadamiania ratunkowego;
- Znajomość rozporządzenia MAC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych;
- Umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze;
- Umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji;
- Odporność na stres;
- Umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych;
- Umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego);
- Dyspozycyjność;
- znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym;
- doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych;
- doświadczenie na stanowisku operatora Call Center.
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagane doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie potwierdzające dobry stan zdrowia – pozwalający realizować zadania na wskazanym stanowisku pracy.
Śląski Urząd Wojewódzki Biuro Obsługi Klienta ul. Jagiellońska 25, pokój 161, parter 40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – operator numerów alarmowych" tel. (32) 20 77 478 lub 467;
Dodatkowe informacje:
1. Planowany termin zatrudnienia: lipiec i sierpień 2017 r.
2. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2 214 zł. brutto (do czasu uzyskania certyfikatu), docelowo po zdaniu egzaminu: 2 510 zł brutto;
3. Stanowisko zaliczane jest do grupy stanowisk spoza korpusu służby cywilnej;
4. Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatom przez pracowników Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
5. Kandydaci do zatrudnienia zostaną zobowiązani (w postaci odpowiedniej klauzuli w umowie o pracę) do odbycia specjalistycznego szkolenia dla operatorów numerów alarmowych. Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia oraz egzaminu jest warunkiem obligatoryjnym spełnienia wymogów prawnych zatrudnienia na etacie operatora numeru alarmowego. W momencie nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz zdania egzaminu - umowa o pracę zostanie rozwiązana.
6. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.