W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie nas wszystkich - zarówno Państwa jak i pracowników Urzędu - zwracamy się do Państwa (a szczególnie do osób powracających z zagranicy) z prośbą o stosowanie się do przygotowanych na tę okoliczność tymczasowych procedur związanych z obsługą świadczoną w PUP w Pszczynie.
Przyjęte procedury pozwolą zachować płynność świadczonych przez nas usług oraz choć w pewnym zakresie ograniczą ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.
 

Sposób 1.
Załatw swoją sprawę w Urzędzie korzystając z usług elektronicznych.


Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.:

Sposób 2.
W sprawie rejestracji bezrobotnych skorzystaj z uruchomionej infolinii – 32 210 27 23 lub 32 210 27 26 (płatne wg stawek operatora). Infolinia czynna w godz. 7:30 - 15:00 (w piątki 7:30 – 13:00.

 


Potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy


Osoby bezrobotne, które mają wyznaczony termin na karcie wizyt w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy ze swoim doradcą klienta w celu ustalenia kolejnego terminu kontaktu. Kontakt telefoniczny do konkretnego doradcy mają Państwo podany na karcie z terminami stawienia.
Spis telefonów dostępny jest też tutaj.

Ten sposób potwierdzania gotowości będzie obowiązywał do odwołania.

Jeżeli zaobserwowałeś u siebie objawy wskazujące na zarażenie koronawirusem zadzwoń na infolinię 800 190 590.

Dowiedz się więcej o koronawirusie:

www.gov.pl/koronawirus
https://www.youtube.com/watch?v=bO2swTJBj0s


Profil zaufany

 

Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.

Być może jesteś już w gronie ponad 5 milionów Polaków, którzy posiadają taki profil.

Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.

W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.

Więcej informacji na temat profilu zaufanego.

Tymczasowo cała obsługa Klientów Urzędu odbywa się wyłącznier telefonicznie, elektronicznie oraz listownie.
Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu są tymczasowe. Ponieważ sytuacja zmienia się dynamicznie, prosimy o śledzenie strony internetowej pszczyna.praca.gov.pl gdzie na bieżąco zamieszczane będą dalsze komunikaty.

 

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość