Miejsce pracy: docelowo Pszczyna, możliwe wdrożenie w Tychach.
Do zadań asystenta należeć będzie: obsługa biura, bezpośrednia współpraca z brokerem oraz pośrednia z klientami, prowadzenie dokumentacji klientów, pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów (gromadzenie materiałów do ofert), serwisowanie istniejących już umów ubezpieczenia.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy z dokumentami,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- odporność na stres, terminowość,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
- ciekawą pracę w stabilnej firmie brokerskiej z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeń,
- rozwojowe stanowisko pracy,
- wprowadzenie i wsparcie merytoryczne,
- wynagrodzenie w ramach umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie w formie premii uzależnione od wyników pracy,
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy w młodym zespole.